خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 آزمون طرح آیه های تمدن روز گذشته با حضور 97 نفر از دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان آوج  در محل مدرسه دکتر علی شریعتی  برگزار گردید.

در این طرح 30 نفر از مدارس آبگرم و 67 نفر نیز از مدارس آوج حضور داشتند که برای کسب رتبه های بالاتر با هم به رقابت پرداختند.

در طرح آیه‌های تمدن دانش‌آموزان ممتاز به صورت رایگان در سراسر کشور در این دوره شرکت می‌کنند که در ابتدا باید آزمون ورودی(مبنا) را امتحان دهند.

گفتنی است طرح آیه های تمدن سلسله برنامه هایی برای ارتقاء تحصیلی، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر و پذیرش در دانشگاه های مرجع می باشد، که از طریق کلاس های آموزشی، آزمون های پیشرفت تحصیلی، ارائه ی کتب کمک آموزشی، انجام مشاوره های تحصیلی اجرا می گردد.
در این طرح از بهترین و برجسته ترین دبیران و مشاوران کشوری، مناسبت ترین کتب و قوی ترین آزمون های پیشرفت تحصیلی استفاده می گردد.

برگزاری همایش توجیهی دانش آموزان ، توزیع کتاب های کمک آموزشی ، شرکت در آزمون های دوره ای پیشرفت تحصیلی و کنکور آزمایشی ، توزیع پیک  همراه دانش آموز ، توزیع نشریه جوانه همراه با آزمون ها  ، صدور کارنامه اینترنتی و رتبه بندی دانش آموزان در سطح استان و کشور  از جمله برنامه های این طرح می باشد.

لازم به ذکر است دانش آموزانی که در پایه های تحصیلی راهنمایی و دبیرستان  مشغول به تحصیل می باشند معدل آن ها به ترتیب 19 و 18  به بالا باید باشد.

این طرح از طریق کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، ارائه کتب کمک آموزشی و انجام مشاوره‌های تحصیلی به صورت رایگان توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود که در آن دانش آموزان در صورت کسب رتبه های برتر از کتب های کمک آموزشی به صورت رایگان بهره مند می شوند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آواي آوج-آوج نيوز-اخبار آوج-آوج-شهرستان آوج-فرمانداري آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 1021
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی