خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

فرهاد رضایی در گفتگو با خبرنگار  آوج، نیوز با اشاره به دستگیری سارق احشام  در شهرستان آوج اظهار کرد: به دنبال افزایش وقوع سرقت احشام در شهرستان آوج  موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی  نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری مستمر موجب دستگیری سارق گردید افزود: سارقین احشام سال گذشته با  انجام سرقت های مکرر  در سطح شهرستان  موجب  ناامنی شده بودند که به محض اطلاع یافتن این مساله فرماندهی  نیروی انتظامی شهرستان آوج به دنبال دستگیری سارقین برآمد.

رضایی ادامه داد: با توجه به اعتراف سارق  تعداد کل  سارقین 9 نفر بوده است که از این میان یک نفر آن ها دستگیر شده است  که با بازجویی های انجام گرفته  به سرقت ها  خود اعتراف کرده است  در این راستا با پیگیری های انجام شده  در حال یافتن  دیگر سارقین هستیم .

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه متهم  34 سال سن دارد گفت: متهم در اعتراف‌های خود اظهار کردند که همه سرقت ها توسط اکیپ 9 نفره آن ها به انجام رسیده است.

فرهاد رضایی از مردم این شهرستان خواست تا در هنگام خرید احشام دقت لازم را داشته باشند و در صورت شناسایی اشخاص مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: سارق احشام  که ساکن شهرستان کرمانشاه می باشد صبح امروز به منظور بررسی پرونده به همراه شاکیان  در دادگاه انقلاب شهرستان آوج  حضور داشت.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز-آوای آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 2 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی